Servis u zákazníka
Ne každá závada si žádá odvezení zařízení do servisního střediska. V případech, kdy podstata problému nedovoluje řešení mimo místo instalace, nebo zákazník není schopen či nechce zařízení dovézt, lze využít i servis u zákazníka.
Tato služba zahrnuje především :
servis velkých, rozměrných tiskáren, plotrů aj.
instalace sítí a bezdrátových bodů včetně instalace metalických kabelů a zásuvek.
servisy ve firmách s nepřetržitým provozem.
servisy zařízení, ve kterých se nachází citlivá data.
instalace PC a periferií.
připojení modemů internetu a nastavení zabezpečení.
drobné opravy jako výměna zdroje, upgrade PC, přidání paměti, výměna grafické karty aj..
Vzdálená správa
U stálých zákazníků lze zavést službu vzdálené správy. Díky tomu ušetříte čas i peníze. Tuto službu lze využít v případě softwarové pomoci, instalace nových zařízení a technické pomoci při problému s PC. Nutností je funkční internet.